Powered By Blogger

2008年4月17日 星期四

我拍攝的櫻花

緋寒櫻、重瓣緋寒櫻 一般俗稱台灣山櫻花,是全灣最普遍見到的櫻花12-3月,在所有櫻花中花色最濃艷,花形下垂呈吊鐘狀,好像小鈴鐺一樣。以花瓣數的多寡,分單瓣和重瓣(單瓣櫻花=5枚花瓣、半八重櫻花=5~10枚、八重櫻花=10~50枚花瓣、菊瓣櫻花=50枚以上),單瓣緋寒櫻12月就會開花大本營在陽明山、烏來與阿里山,重瓣緋寒櫻又八重櫻或牡丹櫻,花期通常在1~3月。

吉野櫻染井吉野櫻:又稱吉野櫻,單瓣微帶粉紅。原產日本,於20世紀初引進,品種有雪白和粉紅二種花色,花瓣薄如輕絲,相當受一般民眾喜愛。白色(微帶淡粉紅)的吉野櫻是日本最常見的櫻花品種,因為氣候的關係,在台灣低海拔地區不容易存活,因而只有陽明山和阿里山等少數幾個地方才能見到。吉野櫻的花瓣是單瓣的花形,也是最典型櫻花圖案。 淡水山區及天元宮為北部花卉美麗的近郊。 


富士櫻富士櫻又稱寒櫻,是緋寒櫻與日本山櫻的雜交種,因此花形單瓣與緋寒櫻類似,但是顏色較為粉紅,且花期也比緋寒櫻略晚,約在2~3月,以陽明山數量最多。 

薄墨櫻花朵白色,花柄短,花朵會緊密的成簇,台灣有人引進(如武陵農場附近),但數量不多。

 普賢象櫻普賢象的花苞初開時是粉紅色的,但等到全開時會變成粉白色,花蕊有二個葉化的雌蕊,先端有點灣曲,好像普賢菩薩坐在象鼻子的様子,所以它的名字就被取為普賢象。 

枝垂櫻枝垂櫻的樹枝像柳樹一樣呈下垂條狀,特別好辨識,從顏色的不同可以區分為枝垂櫻、紅枝垂和晴雨枝垂等品種,花形屬八重櫻花(一般櫻花以花瓣數的多寡,可以區分為單瓣櫻花—5枚花瓣、半八重櫻花-5~10枚花瓣,八重櫻花-10~50枚花瓣,菊瓣櫻花-50枚以上)。  

昭和櫻昭和櫻又稱為日本山櫻花,粉嫩得像是吹彈可破的粉紅色花瓣,全開時五枚花瓣分得較開,花瓣也較長,落花時一瓣一瓣的掉落,如雪花片片,是近來的熱門園藝品種。

沒有留言: